Анотація
Система ідентифікації медіа як бренду відіграє важливу роль у підвищенні його впізнаваностіmчитачами та колаборації з іншими медіа, бізнес-партнерами, рекламодавцями, усіма, хто цінує
стабільність та репутацію. Для ЗМІ брендинг пов’язаний насамперед із дотриманням певних правил роботи з фактами, даними й контентом. Метою статті є обґрунтування сутності брендингу медіакомпаній, характеристика атрибутів бренду, які забезпечують конкурентоспроможність медіа на ринку України. Атрибути бренду для медіа мають свої особливості порівняно з брендингом у загальному розумінні. Головну роль, беззаперечно, відіграє сутність і концепція, закладена в редакційну політику. Атрибутами бренду медіа є бренд-неймінг, бренд-імідж, візуальний контент, маркетинг-кіт, сайт, маркетингова стратегія.
Посилання
1. Chukurna, O.P. (2017), «Brand positioning strategy on the basis of quality perception: different markets B2B and B2C», Ekonomika: realiji chasu [Economics: the realities of time], no. 1 (29), рр. 135–142.
2. Romat, Ye. (2016), «Brand marketing communication system», Tovary i rynky [Goods and markets], 2016, no. 1, pp. 16–25.
3. Grycenyuk, V.V., Rusnak, A.V., Nadtochij, I.I. (2019), «The essence of branding and its role in ensuring the competitiveness of the enterprise», Efektyvna ekonomika [Efficient economy], 2019, no. 12, available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7545 (accessed 22.01.2022).
4. Demchenko, М. (2010), «Brand in modern media: principles of formation, promotion and development», Zbirnyk pracj Naukovo-doslidnogho centru periodyky [Collection of works of the Research Center of Periodicals], no. 2, рр. 466–472.
5. Garus, A., Yanitsky, A. (2019), Media Business Models on the Example of Ukrainian Online Publications on Socio-political and Economic Issues, Tsentr vdoskonalennia ekonomichnoi zhurnalistyky pry Kyivskii shkoli ekonomiky, Kyiv, 32 р.
6. «Your guide to the AP brand», Our brand, available at: https://www.ap.org/about/ourbrand// (accessed 22.01.2022).
7. Soha, A. (2020), «How to come up with a name for the media», Medialab, 03.05, available at: https://medialab.online/news/nazva-dlya-media/ (accessed 22.01.2022).
8. Charter of the Ukrainian National Agency «Ukrinform» (2020), Kyiv, 9 р., available at: https://static.ukrinform.com/files/1606830854-8568.pdf (accessed 22.01.2022).
9. Editorial policy Hromadske.tv (2014), Kyiv, 103 р., available at: https://www.prostir.ua/ wp-content/uploads/2016/04/%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%86%D1 %96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B 8%D0%BA%D0%B0-%D0%93%D0%A0-_%D0%9D%D0%93.pdf (accessed 22.01.2022).
10. «Rules of the editorial office», Babelj [Babel], available at: https://babel.ua/policy (accessed 02.02.2022).
11. «Principles of editorial policy of «Channel 5»», 5: Pershyj, Ukrayinskyj, Informacijnyj [5: First, Ukrainian, Information], available at: https://www.5.ua/about/redaktsiyna-polityka/ (accessed 22.01.2022).
12. Code of Ethics for Ukrainian Journalists, adopted on April 24, 2004, available at: http:// nmpu.org.ua/kodeks/ (accessed 22.01.2022).
13. Global Charter of Ethics for Journalists, available at: https://www.ifj.org/who/rules-andpolicy/global-charter-of-ethics-for-journalists.html (accessed 02.01.2022).
14. Guidelines, The Editorial Guidelines are the BBC’s values and standards, BBC, available at: https://www.bbc.co.uk/editorialguidelines/guidelines (accessed 22.01.2022).
15. «Why your media should have editorial rules?» (2020), Dovghyj pes [Long dog], available at: https://longdog.media/2020/11/20/rules/ (accessed 22.01.2022).
16. Media Detector: We are trusted by the media market (2016), available at: https://detector. media/doc/images/news/archive/2016/112545/mediakit_dm_2020.pdf (accessed 22.01.2022).

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.