Образ

Поточний випуск

№ 3 (49) (2025)
Опубліковано November 13, 2025
Опис випуску

Опубліковані наукові дослідження спрямовані на аналіз нових викликів і компетентностей, необхідних журналістам для якісного висвітлення війни; осмислення феномену наративу як засадничого інструмента деконструкції колоніальних історій; вивчення ядерної риторики кремлівських пропагандистів; дотримання етичних норм при роботі з травмувальними подіями; впливу медичних блогів на формування культури здоров’я населення. Також розглянуто елементи комунікативної специфіки реклами, тематику гонзо-журналістики українських авторів, соціальні медіа як платформу інтерактивної журналістики, практики онлайн-медіа щодо промоції українськомовної книги, напрями репрезентації кінодискурсу, інтеграцію медіа у соціальні мережі та потенціал теорії медіатексту у викладанні журналістики, інші важливі питання. Видання адресоване викладачам, науковцям, здобувачам освіти й фахівцям комунікаційної сфери.

Весь випуск
FULL ISSUE PDF

Оголошення - головна

Тематичні розділи поточного випуску

Образ; Гендерні змісти; Соціокомунікаційне середовище: теорія та історія; Журналістика в системі соціокомунікаційної діяльності; Видавнича справа та редагування: функціональні трансформації; Прикладні комунікаційні технології у системі соціальної діяльності; Інформатизація та ...


Детальніше...

March 18, 2025

Подання статей

Журнал видається 3 рази на рік. До друку приймаються оригінальні наукові праці українською, англійською, німецькою, польською, французькою мовами. Термін подання: до 15 лютого, 2 липня, 4 жовтня. Тексти надсилати на e-mail: obraz@journ.sumdu.edu.ua.


Детальніше...

March 18, 2025
6-17
Війна в Україні: підготовка журналістів до роботи в кризових умовах
PDF (Англійська)
18-26
Феномен і проблема деконструкції колоніальних наративів: теорія та практичні перспективи
PDF
27-37
Ядерна риторика кремлівських пропагандистів під час російського повномасштабного вторгнення
PDF
38-50
Дотримання етичних норм при висвітлені у медіа подій насильства щодо жінок
PDF
51-62
Медичні блоги в інформаційному суспільстві
PDF (Англійська)
63-71
Комунікативна специфіка сучасної реклами кави і чаю
PDF
72-79
Інтерактивні формати в рекламному сторітелінгу: гетерогенність форми та ефективність впливу
PDF
80-88
Медійний контроль у сфері закупівель: дієвість та інституційні реакції
PDF
89-101
Українська гонзо-журналістика в системі засобів масової комунікації
PDF
102-112
Візуальний образ «Дядька Сема» в карикатурах журналу «Перець» (1947–1953 рр.)
PDF
113-124
Mедіапланування для журналістських розслідувань: кейс-стаді
PDF (Англійська)
125-137
Соціальні медіа як платформа інтерактивної журналістики нового покоління
PDF
138-148
Нові українські медіа як простір репрезентації книги в умовах війни
PDF
149-161
Кінодискурс у сучасному медіаландшафті: актуальні кейси медіатизації кіногероїв
PDF
162-173
Інтеграція медіа в соціальні мережі як провідна тенденція сучасної медіаконвергенції
PDF
174-185
Медіа США в добу штучного інтелекту: трансформації та перспективи
PDF
186-197
Потенціал теорії медіатексту у викладанні журналістикознавчих дисциплін
PDF
198-212
Книга «Українська дума і пісня в світі» і навколо неї (З архіву Григорія Нудьги. Листування з Держкомвидавом та видавництвом “Музична Україна”. 1970-1986 рр.)
PDF
Переглянути всі випуски