№ 2 (45) (2024)
Опис випуску

У наукових статтях журналу розглядаються питання, що охоплюють усі сфери соціальної комунікації: історію, теорію, методологію журналістики, видавничої справи, реклами та з’язків із громадськістю, соціальних комунікацій, бібліотечної справи.
Видання розраховане на викладачів, науковців, докторантів, аспірантів, студентів, працівників сфер інформаційної та соціально-комунікаційної діяльності, журналістів-практиків.

Весь випуск
FULL ISSUE PDF
6-15
Створення й поширення чуток у WeChat і Facebook під час пандемії COVID-19
PDF (Англійська)
16-25
Медіаобраз міста Суми (на матеріалі онлайн-видання «ЦУКР»)
PDF
26-35
Російська інформаційна війна проти України 2014–2024 рр. як предмет наукових студій: концепт «інформаційне насильство»
PDF
36-47
Російське вторгнення в Україну в дзеркалі італійської преси
PDF
48-59
Блогосфера України: контент-аналіз антивакцинної кампанії під час пандемії COVID-19
PDF
60-77
Проблематика моди на шпальтах часопису «Селянка України» / «Колгоспниця України» (1924–1941 рр.)
PDF
78–85
Структурно-змістові особливості інформаційно-методичного вісника «Рада»
PDF
86–95
«The Call of the Ukraine» (1941–1942 рр.): формування іміджу України в інформаційному просторі Східної Азії
PDF
96–103
Функції та проблеми сучасних українських літературних конкурсів
PDF
104–105
Дослідження інформаційної складової російсько-української війни
PDF (Англійська)
106–107
Рецензія на монографію «Інформаційна безпека України: філологічна складова»
PDF (Англійська)