№ 3 (43) (2023)
Опис випуску

У наукових статтях журналу розглядаються питання, що охоплюють усі сфери соціальної комунікації: історію, теорію, методологію журналістики, видавничої справи, реклами та з’язків із громадськістю, соціальних комунікацій, бібліотечної справи.
Видання розраховане на викладачів, науковців, докторантів, аспірантів, студентів, працівників сфер інформаційної та соціально-комунікаційної діяльності, журналістів-практиків.

Весь випуск
FULL ISSUE PDF
6–17
«Демократичне Цунамі» як онлайн-етап руху за незалежність Каталонії
PDF (Англійська)
18–27
Психологічна стійкість майбутніх журналістів як відповідь на виклики професії
PDF
28–36
Публічні ідіоми та номіналізація в дискурсі новин
PDF
37–46
Криза етики візуальної репрезентації війни (вимір фотографії)
PDF
47–58
Телевізійне мовлення Сумщини періоду воєнного стану: проблеми та виклики
PDF
59–69
Становлення радіомовлення на Сумщині в 20–30-х рр. ХХ ст.
PDF
70–84
Проєкти журналістики даних «The Sigma Awards»: особливості візуального контенту
PDF
85–92
Книжковий мерч у соціальній мережі «ТікТок»
PDF
93–101
Медіаподії як інструмент конструювання медіареальності (на прикладі російської пропаганди)
PDF
102-110
Способи вираження емоційних реакцій як комунікативна практика користувачів соціальних мереж
PDF
111–122
Моделі використання штучного інтелекту в контексті життєвих практик української молоді
PDF