Опубліковані наукові дослідження спрямовані на аналіз нових викликів і компетентностей, необхідних журналістам для якісного висвітлення війни; осмислення феномену наративу як засадничого інструмента деконструкції колоніальних історій; вивчення ядерної риторики кремлівських пропагандистів; дотримання етичних норм при роботі з травмувальними подіями; впливу медичних блогів на формування культури здоров’я населення. Також розглянуто елементи комунікативної специфіки реклами, тематику гонзо-журналістики українських авторів, соціальні медіа як платформу інтерактивної журналістики, практики онлайн-медіа щодо промоції українськомовної книги, напрями репрезентації кінодискурсу, інтеграцію медіа у соціальні мережі та потенціал теорії медіатексту у викладанні журналістики, інші важливі питання. Видання адресоване викладачам, науковцям, здобувачам освіти й фахівцям комунікаційної сфери.