Образ

Поточний випуск

№ 1 (47) (2025)
Опубліковано March 20, 2025
Опис випуску

У наукових публікаціях розглядаються та аналізуються різновиди використання маніпулятивних прийомів в онлайн- та соціальних медіа, новинних сайтах, позитивні медіапідходи до створення ефективної мобілізаційної комунікації в Україні, соціальні наративи як інструмент формування історичної пам’яті, медійність Біблії, соціально-комунікаційні технології в національному телемарафоні «Єдині новини», контент періоду Революції Гідності, особливості трансформації китайських туристичних медіа, тенденцій розвитку ринку нонфікшн літератури, етичні аспекти соціальної реклами, методики й технології викладання спеціальних дисциплін тощо.

Весь випуск
FULL ISSUE PDF

Оголошення - головна

Тематичні розділи поточного випуску

Образ; Інформаційна безпека; Світло християнства; Соціокомунікаційне середовище: теорія та історія; Журналістика в системі соціокомунікаційної діяльності; Видавнича справа та редагування: функціональні трансформації; Прикладні комунікаційні технології у системі соціальної ... 


Детальніше...

March 18, 2025

Подання статей

Журнал видається 3 рази на рік. До друку приймаються оригінальні наукові праці українською, англійською, німецькою, польською, французькою мовами. Термін подання: до 15 лютого, 2 липня, 4 жовтня. Тексти надсилати на e-mail: obraz@journ.sumdu.edu.ua.


Детальніше...

March 18, 2025
6–18
Різновиди маніпуляцій в онлайн-медіа і соцмережах
PDF
19-26
Позитивні медіапідходи до створення ефективної мобілізаційної комунікації в Україні
PDF
27-34
Регіональний воєнний медіадискурс: тематика соціальних наративів(на прикладі локального видання «Трибуна»)
PDF
35-43
Інформаційна політика України: контентно-тематичні характеристики
PDF
44-58
Біблія як медіа: порівняльний аналіз із позицій соціальнокомунікаційного підходу
PDF
59-68
Маніпулятивні прийоми у новинному контенті місцевих сайтів
PDF
69-77
Новинні телеграм-канали як інформаційники нового типу,або На чому тепер тримається довіра аудиторії
PDF
78-88
Специфіка застосування сучасних соціально-комунікаційних технологійу національному телемарафоні «Єдині новини»
PDF
89-98
Локальний телеканал як конвергентне медіа (на прикладі телекомпанії «Дніпро TV»)
PDF (Англійська)
99-107
Інформаційно-комунікаційні особливості висвітлення подійРеволюції Гідності (2013–2014 рр.)
PDF
108-116
Трансформація китайських туристичних медіа в епоху соціальних мереж
PDF (Англійська)
117-125
Особливості розвитку українського ринку книг нонфікшнв умовах повномасштабної війни
PDF
126-132
Етичний дискурс у соціальній рекламі: баланс між впливом і маніпуляцією
PDF
133-143
Дотримання нових мовних норм українськими загальнонаціональними та регіональ-ними медіа (комп’ютерний аналіз)
PDF
144-152
«Медіаестетика» як університетська освітня компонента
PDF
153-167
Теоретичні засади дослідження соціально-психологічних механізмів формування медійної буттєвості особистості
PDF
168-182
Із архіву Григорія Нудьги
PDF
183-188
З когорти українських патріотів: Олена Теліга
PDF
Переглянути всі випуски